pátek 22. února 2013

I´m obsessed with... - 9.

Meme z dílny Emily.L. Cílem je každý pátek zveřejnit obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. A protože mi přijde, že jsem "posedlá" hodně věcmi, tak jsem rozhodla zapojit.


                                                                  Léto
Dřív jsem si říkala, že mám ráda všechna roční období stejně, teď tomu tak ale rozhodně není. V těchto zimních měsících přímo prahnu po létě a všem, co k němu patří. Jednoduše miluju léto a s ním spojené: slunce, koupání, dovolená, beachvolejbal, opalování, čtení si ve stínu na zahradě, melouny, příšerná horka, plavky, focení, ježdění na kole, chození ven s kamarády, zmrzlinu.... a ještě miliony dalších věcí, kterých se už nemůžu dočkat. Jediné mínus jsou komáři, které v zimě spí, ale to léto za to stojí.


Choses que j'adore4_largeAlívio Imediato(3) TumblrFacebookChoses que j'adore
Jenom jak vidím ty obrázky, tak se nemůžu léta dočkat.. :)



Live to LoveTumblrdarling

   Untitled  ^__^ prettybooks

5 komentářů:

  1. Kdyby moje léta stála za to, taky bych je milovala. :D Asi mám radši zimu, i když už mě štve. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem se v létě taky docela nudila, ale od té doby, co jsme pata lidí, tak je co dělat každý den. ;)

      Vymazat
  2. Ja som zimné dieťa, u mňa vedie sneh a zababušenie sa do periny 8P navyše cez leto vykúkajú moje alergie, takže to obdobie je pre mňa zdravotne dosť na nič, ale mám rada kúpanie v bazéne a opekačky 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já naštěstí žádné alergie nemám, je to moc zlý?

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.