čtvrtek 24. ledna 2013

Knižní chvilky - 7.

Něco jako projekt, ale spíš podělení se s ostatními o naše Knižní chvilky z dílny TerezZ. Na Knižní chvilky jsem poslední dobou dost zanevřela, nejspíš to bude tím nepříznivým světellem, které je teď takové nijaké a fotit se v tom moc dobře vevnitř nedá (teda alespoň ne mým Olympusem :). Tak nějak jsem posbírala všechyn možné fotky z tohohle i předešlých týdnů, ale slibuju, že teď budu fotit daleko víc. ;)
 Tenhle týden se mi táhne v duchu známek, které dostanu na vysvědčení. No, vypadá to celkem dobře, žádná trojka (jupí!), ale taky žádné vyznamenání, protože těch dvojek ukořistím už příliš mnoho. Většinu známek tedy mám uzavřených, takže teď se můžu válet. ;) Haha, učitelé už nás zkouší a testují na nové pololetí. :P Takže zase nic. Alespoň jsem ale začala číst Bílého koně. Jsem ve třetí kapitole a moc se mi to líbí, tak uvidíme, co dál. Jinak včera vyšla Anna krví oděná, takže se mi v hlavě zrodil nápad na uspořádání soutěže... (ale zatím to má být tajmeství..:)

               Nádherná obálka Deliria, recenzi napíšu v dohlédnu době, až se k tomu dokopu. :)

                               Bílý kůň má nádhernou obálku jak na pohled, tak na dotek.


                     V pondělí mám hudebku, ale dnes je čtvrtek a já na flétnu ještě ani nesáhla, takže víte co.... :D

                                          A můj krásný diář s "výrama", jak mi řekl táta. :D

1 komentář:

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.