čtvrtek 17. ledna 2013

Bylo nebylo - 7.


Je tu čtvrtek a s ním i meme od Kath.Čtu Poslouchej od Sarah Dessen.

 Původně jsem chtěla psát recenzi, ale vzhledem k tomu, že mám úplně zmrzlé prsty, tak by to asi nebylo tou nejlepší volbou. Dnes jsme končili v půl jedné a já už se těšila, jak budu brzo doma. No, to jsem se teda přepočítala a to o celých 3 a půl hodiny. Autobusy jsou zlo. Nejely celkem 2 linky, takže jsem musela čekat až na tu třetí a teď jsem kompletně zmrzlá. No ale taky kdo by čekal, že napadne půl metru sněhu, no já teda ne. Má to jen jedinou výhodu a tou je naplánované sobotní lyžování. Původně jsem se bála, že nebude na čem lyžovat, ale teď už se tedy nemusím bát, takže hurá na svah!

 Vezmi knihu kterou právě čteš
Nalistuj první stranu
Napiš první větu    



Tu reklamu jsem natočila někdy v dubnu a pak jsem na to během všech dalších událostí úplně zapomněla.



3 komentáře:

  1. Tak to jsem v celku ráda, že to mám deset minut pěšky na základku. No i když, příští rok už budu zažívat to samé. Otázkou jen je, jestli budu jezdit daleko do školy, nebo ještě dál.. :D Zima přišla trochu opožděně, ale zase už dlouho na moje narozky nebyl sníh! Vydrž do úterý ty jeden bílej zmetku!:D
    Knihu jsem nečetla, ale někdy se po ní třeba očíhnu ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to si říkám taky, když už tak ať vydrží, chci lyžovat! :)

      Vymazat
  2. Obálka vyzerá nádherne. O knihe som už počula, takže možno raz ju vezmem do ruky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.