středa 5. prosince 2012

Vánoce jsou zase tady - Mikuláš

Další Vánoční projekt z dílny Niklause z blogu Life Full of Books. Cílem je každou sobotu uveřejnit článek na dané téma. Více zde.

                                                                 Mikuláš

     Když jsem byla malá, tak byl pro mě Mikuláš jeden z nejhorších dnů v roce. Čertů jsem se přímo šíleně bála. Nejhoršími zvuky pro mě bylo řinčení řetězů, čertovské bl-lll-lll-lll a zvonek, který vždycky neúprosně oznamoval jejich příchod. A zkuste si takhle vyděšení recitovat nějakou básničku. :D
   Mikuláš je zrovna dnes, to je také důvod, proč jsem článek nenapsala už v sobotu. Nějak jsem se nemohla dostat do té atmosféry. To až dnes, když jsem viděla ve škole pobíhat čerty jsem se naladila na tu správnou vlnu a začala se smát ne moc zdařilým pokusům kluků dělat anděly. :D :)
  Většina lidí které znám chodili na Mikuláše převlečení za čerta, anděla a mikuláše. Já jsem ale nikdy nechodila, protože tady u nás chodí hlavně dospělí. Jezdí každoročně parta 10 ožralých čertů na káře a vy jen čekáte, jestli spadnou už za jízdy nebo až se zastaví. :D Tenhle rok jsem přemýšlela, jestli jít, ale nakonec jsme si s kamarádkou vymysleli něco jiného. (Částečně protože jsem nemohla sehnat andělská křídla :) ). Od minulého roku totiž držíme takovou tradici, že jdeme ven, ve stánku na náměstí si koupíme horký skořicový čaj a koukáme na ostatní čerty, anděly a mikuláše, jak pobíhají kolem a soutěží mezi sebou, kdo obejde více domů. A když se k tomu přidají ty všudypřítomná vánoční světýlka a tlustá sněhová pokrývka, tak si myslím, že se mám zase na co těšit.

 

2 komentáře:

  1. Já když jsem byla malá a ještě jsem bydlela v rodinném domku, tak přišli ti nejhorší možní čerti. A jeden z nich mě chtěl odnést přič, a když mě zvednul, tak jsem se praštila do hlavy. Od té doby, nenávidím čerty! :D
    _____
    Jinak je mi s potěšením tě pozvat na mou Vánoční soutěž o knížky od Sue Limb. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máme dost podobné s tím Mikulášem. Děkuji za tip na Chvíle před koncem jsem úplně zapomněla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.