neděle 16. prosince 2012

Nová knihovna! Konečně

   Dnes v 10 hodin dopoledne mi měli přijet namontovat novou knihovnu. Takže v 9 hodin jsem ještě seděla ve svém nočním oblečení, u horkého kakaa a musli snídaně u televize, když v tom na mě vříská babi, že už jsou tady! Asi si dokážete představit, co se mi v tu chvíli prohnalo hlavou. No, jako první to bylo hodně sprostých slov a potom jediná věta: TO NESTIHNU! V sobotu jsem si nevyluxovala, takže to v mém pokoji vypadalo no....dost nevábně, takže jsem se musela během 5 minut, než dělníci vyfuněli nahoru, obléct, vyčistit zuby, udělat ze sebe člověka (což se mi nepovedlo a vypadala jsem příšerně :D ) a vyluxovat.
Nakonec jsem to stihla, ale vůbec netuším jak. :D (Asi tak, že jsem celou dobu pobíhala po bytě jako šílenec takovou rychlostí, že jsem se málem rozsekala v koupelně ).
   A potom, o hodinu později, už jsem se mohla kochat mojí novou (velkou) knihovnou a dvěma poličkami. Čekala jsem na ně tak dlouho, že jsem se musela štípnout. :) Když jsem se přestala usmívat jak cvok, nastala těžká a oblíbená činnost, a to srovnat do ní knihy. Řekla jsem si, že to bude jednoduché a za chvíli to bude, ale nastala takový problém. A to, aby k sobě ty knihy vůbec pasovali, což se mi v konečně fázi nepovedlo, ale líbí se mi to tak.
   Takže teď, když píšu tenhle článek se kochám svými krásými knížkami, na které se už nemusím chodit dívat do skříně. :) A konečně pokoj vypadá tak, jak jsem vždycky chtěla. Řeknu vám, že to je krásný předčasný dárek k Vánocům.
                                                                     PŘED NAPLNĚNÍM

                       Těch plyšáků a polštářků si vůbec nevšímejte. :D (A toho povlečení taky ne.)

                                                     
                                                                    PO NAPLNĚNÍ
                       
                           Ty prázdná místa jsou pro knížky, které dostanu o Vánocích, abyste si nemysleli, že jsem cvok. :D

          Polička pro mě ukončených sérií. Dál už si budu Škkolu noci jenom půjčovat, protože už teď má tolik dílů, že mě z toho polívá studený pot. ;) A Monster high, kterou jsem dostala jako dárek, nebyla špatná, ale nejspíš už si další nekoupím.

                                      Polička paperbackeů a většina je samá upířina.

                                          Polička mých oblíbených knih s barevnými obálkami.
                  Další polovina oblíbených knih s méně barevnými obálkami. :D (Jinak také jednodílné série)

                                   Harry Potter polička a jiné mé oblíbené série.

                                             Polička těch nejbarevnějších obálek. :)
                                                
                              Polička knížek z knihovny a knížek, které už se mi nevešly do knihovničky.

    Při uklízení jsem narazila na mou dlouho ztracenou sbírku Pokémonů! Jak mi scházeli. :D

3 komentáře:

  1. Jééj Pokémoni! :))
    Krásná knihovnička, také bych potřebovala novou, místo té malé, co mám za dveřmi. ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taťka slíbil taky knihovničku, dokonce slíbil že to do vánoc stihne. Zatím sem neviděla ani knihovnu, ani slibovaný stolek=D Tak jsem zvědavá, jak to do týdne chce stihnout=D
    Máš to krásné! A ještě vloni mi mamka cpala povlečení s popelkou nebo co to bylo, takže tvoje je ještě v pohodě=D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.