sobota 24. listopadu 2012

Knižní vzpoura - level 2

  Tenhle nový a originální knižní projekt z dílny Awekki se mi zalíbil natolik, že jsem se ho rozhodla pořádat i na svém blogu. A co jde v Knižní vzpouře? Cílem je se vzbouřit! Vzbouřit se a během dvou měsíců - listopadu a prosince zkusit co nejvíc úkolů, misí, které nejsou zase tak obvyklé. 
 Za každých pět odškrtnutých misí se posunete ve vojenském hodnocení o kousek výše. Všichni začínáme na úrovni Vojín a celkově je možné dosáhnout až 5. levelu, kdy automaticky získáváte hodnost Generál (30 misí). Tímto společně vytvoříme imaginární armádu, které nám pomůže zbořit uniformní stereotypy.
    Minule jsem splnila pět misí.
čteme neustále

6.mise: u jídla - Přiznám se, že když jím, tak u toho většinou nečtu, ale někdy, když už čtu déle, tak začnu mít chuť na nějakou svačinku. A protože si většinou čtu v leže a u toho se moc jíst nedá a já se od knížky prostě nemůžu odtrhnout, tak jdu ke stolu, knížku s o něco opřu a sním si sušenku. :)

7.mise: při posilování - Každý večer (no, každý :DD ) se snažím cvičit. A protože nemáme rotoped, tak jsem si knížku (konkrétně Vědmu) musela dát k nohám a při každém sedu jsem si přečetla pár vět. No můžu vám říct, než jsem dočetla stránku, už jsem byla u stovky. :D 

knižní barbarství
8. mise: založení knihy čímkoli, co je po ruce - Já jsem ten největší ztráceč záložek na světě. Měla jsem jich tolik, 3D, z Egypta z papyru a všechny možné a teď? Teď mám tak dvě a vsadím se, že do Vánoc nebudu mít žádnou. Takže knížky zakládám vším, co je jen možné. Od peřiny až po tužky nebo pravítka.

9.mise: rozečtení dvou a více knih - Tohle je u mě skoro na denním pořádku. I když si říkám, že tu knížku dočtu, tak to stejně nakonec skončí tím, že se začtu do nějaké další. Teď to tak mám s Emmou a Vědmou. :)

diagnóza: knihomolství
10.mise:  porovnávání vůně knih - Vůni knih miluju. Dneska jsem se pročuchala skoro celou mojí knihovničkou a všechny krásně voněly. Zvlášť Střípky duší, Nadpozemská a Krásní mrtví mě zaujali. Zkrátka to ke knihám patří a je to něco, co si tolik většinou neuvědomuju, ale neumím si to bez toho představit. Ke čtečkám si člověk takhle nepřivoní. :)

A to je pět misí, takže se z četaře posouvám na praporčíka. :)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.