čtvrtek 29. listopadu 2012

Bylo nebylo - 5.

Dnes je čtvrtek (díky Erný, jsem nějaká přepracovaná :D), takže tu je čtvrteční meme od Kath. Čtu Temnou akademii Vyvolení od Gabrielly Poole.

Vezmi knihu kterou právě čteš
Nalistuj první stranu
Napiš první větu      

 „Haló, to jsi ty?"
S nadějí hleděla do tmy a tep se jí zrychloval.











  Temná akademie začala slibně, ale teď jsem tak nějak ve 3/4 a jsem zmatená. Uvidíme. :) Četli jste? Jak se vám líbila?

5 komentářů:

  1. Mám ju doma, no ešte som sa k nej nedostala, ale chystám sa! 8)
    Vyzerá sľubne 8)

    OdpovědětVymazat
  2. "Už sice není čtvrtek, ale včera jsem ale vůbec nestíhala, takže dnes s opožděním čtvrteční meme od Kath. Čtu Temnou akademii Vyvolení od Gabrielly Poole"
    On není čtvrtek? :D
    Promiň já jsem si jen všimla, že jsi si to napsala špatně.
    Ale musím říct, že jsem chvíli uvažovala jestli fakt není pátek... :D
    **
    Mmm. Temnou akademii chci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je u mě klasika, zkopčila jsem si to z minulého bylo nebylo a přitom jsem se na to ani nepodívala. :D díky moc za upozornění. :)

      Vymazat
    2. V pohodě ;)), mně se stávají podobné věci :D

      Vymazat
  3. První dva díly TA jsem četla, ale oboum jsem musela dát pouhé 3 hvězdičky. Často jsem se v ději ztrácela a hlavní hrdinka - malá chudinka - pořád fňukala (obzvláště v druhém díle). :D Příběh sám o sobě špatný není. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.