čtvrtek 16. srpna 2012

Recenze: Sapphique

                                       Anotace
Finnovi se podařilo uprchnout z temného vězení jménem Inkarceron, ale musel tam zanechat své nejbližší přátele, přísežného bratra Keira a dívku Attii. Jeho nárok na trůn Říše se zdá nezpochybnitelný – až do chvíle, kdy vystoupí neznámý Uchazeč, který jako by mu z oka vypadl, a za dědice se prohlásí sám. Finn si stále pamatuje jen život ve vězení, mučí ho sny a nejistota. Kým vlastně je?
                                 
                                     Můj názor na knihu
  Po přečtení  prvního dílu Inkarceron jsem se na druhý velmi těšila. Ale nastalo u mě velké zklamání...

Sapphique začal velmi slibně. Začala se mi čím dál tím víc líbit Attia a Keiro. Ale Claudia? Ta se chovala tak, že se mi úplně znelíbila. Finn byl stále zmatený a mě už to celkem nudilo. Jediné, co to rozproudilo byl Uchazeč, ale jelikož to autorka pojala tak, že se tam nacházeli stále nějaké otázky a nikdo si ničím nebyl jistý, tak to byl celkem zmatek.

              Na této sérii se mi líbil úryvek na začátku každé kapitoly. Bylo to zajímavé, jedinečné a něco, co dělalo tuhle knihu výjimečnou. Kapitoly byly propracované opravdu skvěle. Každá byla přímo nabitá informacemi a dějem. Na každé stránce se něco stalo. Kniha je napsána tak, že v ní střídají osudy různých postav. Attie, Finna, Jareda. Bylo by to pěkné, kdyby je autorka uměla dát ve vhodnou chvíli. Začala třeba pěkně gradovat děj, a pak to úplně "zabila" vložením něaké jiné pasáže, kde se zrovna neděje nic důležitého. To mi na tom opravdu vadilo.

         Když se knížka začala blížit ke konci, stále jsem nic nevěděla. Tato kniha byla úplně přeplěna otázkami, legendami a já jsem nikdy nevěděla, jestli je to pravda nebo to povede k další otázce. Normálně by mě to donutilo přemýšlet, ale potom už se to ani nedalo. Neměla jsem se čeho chytit. Všechno se tam zdálo nejisté a na každou otázku byla odpověď nejistá. Takže mě konec úplně zklamal. Stalo se tam něco, co bylo matoucí, nevěděla jsem, co si o tom mám myslet. ještě doteď nevím, jaké knize dám hodnocení, protože příběh byl originální. Byl to pěkný nápad, ale jelikož to autorka nedokázala dobře prodat, tak se to tlik nevydařilo. Tohle je závěrečný díl a přiznám se, že jsem ráda. Další díl bych si už nejspíš nepřečetla. Takže dávám...

                                                                       2/5
Dva body z pěti.

Jaký máte názor na tuhle knihu vy?

1 komentář:

  1. Prvý diel sa mi veľmi páčil a tiež sa teším na pokračovanie, ale po tvojej recenzie ma akosi úplne prešla chuť. Minimálne sa nebudem s hľadaním knihy ponáhľať. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.