úterý 14. srpna 2012

Nakladatelský maraton

Tohle meme pořádá na svém blogu Verča . Hrozně se mi ten nápad zalíbil, protože mě zajímá, kolik mám knih od různých nakladateství. Takže tady je 1.díl. Podle jejíhopůvodního seznamu sem budu vkládat příspěvky.
1. Fragment
2. Knižní klub
3. CooBoo
4. Fortuna Libri
5. BB art
6. Fantom Print
7.Metafora
8. Egmont
9. Domino
10. Ostatní (zahraniční, nebo česká menší nakladatelství)


 Takže tady jsou mé knížky od nakladatelství Fragment. Vynechala jsem ty dětské, které jsem si kupovala, když mi bylo děvět.
                                  

                                                            KNIHY, KTERÉ MILUJI
                                            

                                           KNIHY, KTERÉ SE MI LÍBILY
                              

                                                 KNIHY, KTERÉ MĚ ZKLAMALY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.