pátek 24. srpna 2012

30 Day Bok Challenge - Day 02

Už tu máme druhý díl meme od Kacennnky.

~ Day 02: Neoblíbená kniha
                             Sapphique od Catherine Fisher

 Finnovi se podařilo uprchnout z temného vězení jménem Inkarceron, ale musel tam zanechat své nejbližší přátele, přísežného bratra Keira a dívku Attii. Jeho nárok na trůn Říše se zdá nezpochybnitelný – až do chvíle, kdy vystoupí neznámý Uchazeč, který jako by mu z oka vypadl, a za dědice se prohlásí sám. Finn si stále pamatuje jen život ve vězení, mučí ho sny a nejistota. Kým vlastně je?

Sapphique je moje opravdu neoblíbená kniha. Psala jsem to už v recenzi. Tahle kiha mi připadala příliš zmatená a navzdory tomu, že je to závěrečný díl, tak jsem se z této knihy nic nedozvěděla a příběh a zápletka nijak neskončily. U mě propadák.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.